هیتر آب هوشمند شیائومی Xiaomi Viomi Smart Water Heater
مجله آموزشی و سلامتی
به فصلنامه سلامتی خوش آمدید اینجا کلی مطالب آموزشی به ضورت رایگان گذاشته میشه امید که مفید واقع شود.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دوستانه و آدرس dostaneh1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 51
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 43
باردید دیروز : 32
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 1534
بازدید سال : 9107
بازدید کلی : 22895
هیتر آب هوشمند شیائومی Xiaomi Viomi Smart Water Heater

هیتر آب هوشمند شیائومی Xiaomi Viomi Smart Water Heater

هیتر هوشمندگرداک یکی از این برندهاست که در این ویدیو به سراغ هیتر هویه مدل ۹۵۲ آن رفتهایم.  به دلیل ابعاد خوب این دستگاه میتوانید آن را روی میز قرار دهید و استفاده کنید. زیر دستگاه پایهی پهنی تعبیه شده است که هیتر را به چپ و راست میچرخاند. پشت دستگاه یک دکمهی قطع و وصل جریان برق وجود دارد و فن دستگاه هم از پشت آن قابل مشاهده است و بعد از خاموش شدن دستگاه، روشن میماند تا هیتر را خنک کند.

  • دارای نشان استاندارد
  • نوع مشعل و کیفیت آن
  • حذف رنگ روی قطعات
  • خانه و آشپزخانه

هیتر خانگیفروشگاه اینترنتی بانه با دو دهه تجربه! یکی از بزرگترین سایت های خرید آنلاین ایران است . که با اعتماد و آسایش در خرید شناخته شده و قیمت پایین و تنوع بالای محصولاتش، خرید اینترنتی ناب و لذت بخشی را پیش روی شما قرار می دهد. بانه دات کام با ارائه ی نقد و بررسی های تخصصی و مقایسه محصولات در انتخاب مناسب ترین کالاها ، به مشتریان کمک می کند . معرفی می کند. تا تجربهای نو در خرید لوازم خانگی و دیجیتال و قیمت ابزار آلات و قیمت لوازم خودرو و کولر گازی را در هر سطح و سلیقهای در اختیار مخاطبان قرار دهد. دسته لوازم صوتی تصویری بانه دات کام شامل انواع قیمت تلویزیون خرید در برندهای سرشناس و معروف است. دسترسی داشته باشید. می توانید مطابق با سلیقه و نظر خود مناسب ترین برند و مدل را انتخاب کنید. در کنار خرید تلویزیون از بانه قیمت ، شما می توانید به خرید سینما خانگی خرید ساندبار و قیمت سیستم صوتی دسترسی داشته باشید.kalinab

هیتر صنعتی هم وسیله ای گرمایش و حرارتی می باشد.

هیتر دوگانه سوز که وظیفه جریان حرارت از طریق مشعل بر روی مبدلهای گرمایشی و ایجاد گردش مناسب را بر عهده دارد. توزیع و پخش یکنواخت بر روی مبدل گرمایشی صداهای کم و ایمنی فن اکسیال مورد استفاده شده در هیتر گازوئیلی می باشد. عموما محل نصب هیترهای گازوئیلی باید دارای یک تهویه مناسب جهت ورود هوا مطبوع باشد. فاصله مواد آتش زا از اطراف هیتر نفتی یا گازوئیلی باید حداقل 10 متر رعایت شده باشد. هیتر نفتی یا گازوئیلی به دو صورت دودکش دار و بدون دودکش تولید می شود. جت هیتر دوگانه سوز با دو نوع سوخت گاز و گازوئیل قابل استفاده بوده و در ساختار این هیترها از مشعل دوگانه سوز استفاده می شود. هیتر صنعتی هم وسیله ای گرمایش و حرارتی می باشد. که گرمایش سالن ها و فضا بزرگ را تامین می کنند. حرارت ایجاد شده توسط هیتر صنعتی عموما توسط فن در محیط مورد نظر توزیع می شود. قدرت گرمایش هیترهای صنعتی معمولا بیست تا سی برابر هیتر معمولی می باشند.

هیتر خانگیتعمیر و نگهداری تجهیزات گرمایش آب ممکن است مستلزم حذف دوره ای رسوب و رسوب انباشته باشد. در جایی که منابع آب بسیار معدنی شناخته شده است، می توان با استفاده از عناصر حرارتی با چگالی کم وات، تولید مقیاس را کاهش داد. هیترهای گردشی یا "مبدل های حرارتی مستقیم الکتریکی" (DEHE) از عناصر گرمایشی استفاده می کنند که مستقیماً در یک محیط "سمت پوسته" قرار داده می شوند تا اثر گرمایش را ایجاد کنند. تمام گرمای تولید شده توسط هیتر گردش الکتریکی به محیط منتقل می شود، بنابراین یک هیتر برقی 100 درصد کارآمد است. مبدل های حرارتی برقی مستقیم یا "هیترهای گردشی" برای گرم کردن مایعات و گازها در فرایندهای صنعتی استفاده می شود. در هیتر الکترود، مقاومت سیم پیچ وجود ندارد و مایع خود به عنوان مقاومت عمل می کند. این امر خطرات بالقوه ای دارد، بنابراین مقررات حاکم بر هیتر الکترودها دقیق است. کارایی هر سیستمی به تعریف مرزهای سیستم بستگی دارد.

 

در هیترهای برقی فن دار یک فن دمنده پرقدرت تعبیه شده تا گرمای تولیدی را به داخل سالن هدایت کند، این امکان سبب گرمایش سریع تر سالن و پرتاب گرما تا عمق زیادی از محیط می شود. بنابراین برخلاف هیترهای تابشی، در سریع ترین زمان ممکن محیط را گرم خواهد کرد. ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد محصولات EIG همواره سبب تمایز و برتریت آن نسبت به سایر کالاهای مشابه شده است. هیتر برقی فن دار ، تابشی و … هیترهای برقی تکفاز و سه فاز تولید شده در این کارخانه امکان کنترل حرارت را دارند، این امکان به کاهش مصرف برق کمک کرده و از گرم شدن بیش از حد سالن شما خودداری می کند. در هیتر برقی فن دار، از یک فن آکسیال استفاده شده که گرمای تولید شده به وسیله المنت ها را به داخل سالن هدایت می کند. این ویژگی سبب گرمایش سریعتر و وسیع تر محیط می شود. هم چنین به خنک شدن کابین داخلی هیتر و ممانعت از بروز حادثه هم کمک می کند.

رادیاتور برقی دارای مزیت هایی است که آن را از هر نظر جهت گرمایش در منزل و به خصوص اتاق خواب ایمن می سازد. اگرچه سیستمهای حرارت مرکزی در ساختمانها مرتباً در حال گسترش است ولی هنوز استفاده از بخاریهای برقی و گازی یکی از رایج ترین روشهای گرم کردن خانه است. در کشور ما به دلیل وجود منابع ارزان و قابل دسترس گاز طبیعی، این سوخت اصلیترین سوخت مصرفی مردم در فصول سرد سال است. به همین دلیل بخاریهای گازسوز اصلیترین وسیله تأمین گرمایش برای ایرانیها در فصول سرد سال می باشند. استفاده از بخاری های گازی می تواند تبعات منفی هم داشته باشد، از جمله حوادث تلخی که هر سال در فصل سرما به خاطر رعایت نکردن اصول اولیه ایمنی وسایل گازسوز اتفاق میافتد. برای جلوگیری از حوادث ناگوار و همین طور برای استفاده بهتر از انرژی گرمایی و بالطبع گرم تر شدن خانههایمان، هنگام خرید بخاری گازی باید به نکات ایمنی و استانداردها توجه بیشتری نمائیم.

هیتر شیائومیسپس فن دستگاه که در انتهای دستگاه قرار دارد شروع به کار کرده و هوای بیرون دستگاه را به داخل مکش میکند و هوای گرم را به بیرون پرتاب خواهد کرد. در هنگام خرید جت هیتر باید به فاکتورهایی توجه کنید که در نتیجه ی آن می توانید محصولی مطمئن خریداری کنید. بدنه : جت هیترها با دو نوع بدنه استیل و گالوانیزه به بازار عرضه میشوند. نمونه ی استیل از نوع استیل ضدزنگ و غیرمغناطیسی می باشد که طول عمر بالایی دارد. نمونه های گالوانیزه نیز از گالوانیزه ی خالص با رنگ کوره ای می باشد . رنگ کوره ای حاوی نیکل و قلع می باشد که به دلیل اختلال در دمای بالا ، دستگاه را در مقابل زنگ زدگی و خراشیدگی ایمن میکند. جت هیترهای استیل به دلیل مقاومت کامل در مقابل زنگ زدگی طول عمر بالاتری از خود نشان داده و در نتیجه طرفداران بیشتری دارند. دودکش : در بالا به صورت کامل در مورد جت هیترهای دودکش دار و بدون دودکش صحبت کردیم.

بخاری هوشمند شیائومی

جت هیتر ها انواع مختلفی دارند، یک نوع آن برقی بوده نوع دیگر با گازوئیل کار می کند که البته هر کدام هم معایب و محاسن خود را دارند. همان طور که اشاره کردیم، جت هیتر یا به وسیله برق و یا بوسیله گازوئیل فرایند تولید گرما را انجام می دهد. در جت هیتر برقی در مرحله اول المنت هایی که داخل هیتر تعبیه شده اند، شروع به گرم شدن کرده و بر اثر گرم و روشن شدن آن ها گرما هم تولید خواهد شد. در این فرایند هیچ گونه اشتعالی رخ نداده و گرمای ایجاد شدن در اثر گرم شدن المنت ها تولید و بر اساس جریان هوا به داخل فضای بیرون منتقل می شود. برای همین است که جت هیتر به عنوان یک دستگاه تولید هوای گرم سالم و پاک برای بسیاری از صنایع به خصوص صنایع غذایی که این موضوع برای شان مهم است، شناخته می شود.

هیتر هوشمندهیترها معمولا در انواع دودکش دار و بدون دودکش موجود است که هرکدام مصرف سوخت جداگانه دارند و می توان با توجه به نیاز آنها را تهیه کرد. هیتر های گازوئیلی شرکت انعکاس به دو دسته تک موتوره و دو موتوره تقسیم بندی می شوند. در این نوع جت هیتر بدون دودکش که مجهز به یک موتور بوده و موتور هوا را از محیط اطرف به داخل کوره هدایت میکند و در محیط هایی که سیستم تهوبه مناسبی ندارند توسیه نمی شود. در این نوع هیتر علاوه بر اینکه موتور اول دارای موتور دوم نیز می باشد. البته از دیدگاه دیگر هم می توان هیتر جت را بر اساس دودکش شان تقسیم کرد، از این لحاظ هم دو نوع هیتر وجود دارد که به قرار زیر است. هیتر بر اساس نوع ساخت به دو دسته دودکش دار و بدون دودکش تقسیم بندی می شوند. جت هیتر بدون دودکش تمام حرارت را با گاز های آلاینده را به داخل فضا پخش میکنند ولی راندمان حرارتی 100% را دارا هستند.

  • جت هیتر بدون دودکش
  • سنسور ایمنی در برابر افزایش دما
  • سیستم خاموشی خودکار پس از واژگونی
  • بهتر است برای بخاری برقی از محافظ برق استفاده کنید
  • وجود چرخ زیر فن هیتر، حمل و نقل آن را تسهیل میکند
  • از سالم بودن المنت برقی فن هیتر اطمینان حاصل کنید
  • ایمنی بالا
  • دارای 4 پایه پلاستیکی

این دسته از هیتر برقی صنعتی با استفاده از انرژی الکتریسیته گرمایش مورد نظر را تولید می کنند. که در دو مدل کلی تک فاز و سه فاز هم در بازار به فروش می رسد. از این دستگاه ها به دلیل اینکه قدرت بسیار بالا در ایجاد گرمایشی در سالن بسیار بزرگ مانند سوله و کارخانه استفاده می گردد. این نوع هیتر صنعتی از استحکام و مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و نور خورشید برخوردار می باشند. یکی دیگر از انواع هیتر صنعتی و هیتری که با سوخت گازوئیل تغذیه می شوند. این نوع هیتر صنعتی که نسبت به سایر هیترها کم هزینه تر می باشند. گازوئیل از دسته منبع های ارزان قیمت و به راحتی قابل دسترس می باشد. هیتر صنعتی تابشی یکی دیگر از انواع هیتر های موجود می باشد. که برای حرارت بسیاری از محیط ها مناسب هستند. هیتر های تابشی و اجسام و یا افراد و حتی ماشین آلات را به وسیله تابش گرما گرم تر می کند.

آنچه می توانید از تایگر وودز در مورد هیتر هوشمند بیاموزید

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از هیتر بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Smart Tower Heater Lite 2023 دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



تعداد بازدید از این مطلب: 611
موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود